Közösségi média marketing – Facebook hirdetéskezelés

A honlapod és a közösségi média – Az alapoktól a vevőszerzésig

 

Az online marketing megjelenésed alapja a honlapod – ez a felület, ami csak rólad, a tevékenységedről, a vevőidről szól. Ez a felület, amit nem vehetnek el tőled, amit teljes mértékben magad kontrollálsz.

A közösségi média felületei olyan eszközök, melyek segítenek a honlapodnak népszerűsíteni a vállalkozásod, a szolgáltatásod.

Üzletágtól, célcsoporttól függően célszerű legalább egy népszerű közösségi oldalt megcélozni, és rendszeres posztokkal, ajánlatokkal bombázni a potenciális vevőköröd. Ha bírod idővel, energiával, akkor több felületen is érdemes szerepelned.

A Facebook, a Pinterest, az Instagram a Twitter és a többi közösségi oldal összegyűjti az embereket, ráadásul rengeteg mindent tud a felhasználóiról. Így hatalmas tömegből tudsz meríteni, és nagyon pontosan leszel képes hirdetésekkel célozni azokra, akik potenciális vásárlóid lehetnek.

Másrészről ne feledd, hogy a közösségi oldalak más tulajdonosok kezében vannak, így bármilyen remek marketing eszközt jelentenek – amit használnod is kell -, nem építheted az üzleted kizárólag ezekre a felületekre. Bármikor előfordulhat, hogy megszüntetik a rendszert, letiltják az oldalad, vagy úgy változtatják a szabályokat, ami számodra hátrányos. Megtehetik, hiszen Te “csak” egy felhasználó vagy.

Ezért nagyon fontos, hogy ne az üzleted bázisaként, hanem marketing eszközként tekint a social media-ra.

 

közösségi média színes ikonok

 

Mire jó a közösségi média marketing a vállalkozásod számára?

 

1. Piackutatás

Az elsődleges közösségi médiumot piackutatás alapján tudod meghatározni.
A kiválasztott közösségi felületen is érdemes piackutatást végezni, egyfelől a célcsoportod megismerésére, másfelől az új termékek, szolgáltatások bevezetése előtt is felmérheted a lehetséges vevőkört.

2. Közösségi oldal kialakítása, brand-építés

A közösségi portálokon lehetőséged van céges adatlap kialakítására. Célszerű mind képi, mind szöveges tartalomban harmonizálni a honlapoddal.
A rendszeres posztolás pedig segít abban, hogy hitelessé válj, közösséget építs, és tartsd a kapcsolatot a potenciális vásárlóiddal.

3. Online marketing stratégia

A social media komoly része lehet a teljes online stratégiádnak. Célszerű azonban előre megtervezni a főbb pontokat, a random akciók helyett.
Az üzleti siker pedig végső soron a folyamatos teszteléssel, finomítással biztosítható.

4. Fizetett hirdetések

Rendszerint kattintás, vagy megjelenés alapú hirdetéseket hozhatunk létre. A hirdetés ára rajtunk múlik – a költségkeret meghatározható, akár napi, akár teljes kampányidőszakra megadva.

A hirdetési célok többfélék lehetnek: brandépítés, termékeladás, szolgáltatás-értékesítés, egyszeri reklámkampány.

Mindezekben tud neked segíteni Közösségi média szolgáltatásunk!

 

Social media mobiltelefonon

 

Facebook – legnépszerűbb közösségi portál

 

A közösségi portálok közül jelenleg vitathatatlanul kiemelkedik a Facebook. Ezt a felületet, célcsoporttól függetlenül, szinte minden vállalkozásnak kötelező használni.

Ahogyan fentebb írtuk, semmiképpen se kövesd el azt a hibát, hogy az üzleted online megjelenését kizárólag a Facebook-ra építed! A Facebook elsősorban arra való, hogy kiváló célzási lehetőségei miatt a honlapodra, webáruházadba irányítsd a potenciális vásárlók tömegét.

Megteheted ezt közösség-építéssel (folyamatos, elköteleződést növelő posztokkal a céges Facebook oldaladon, eseményekkel, és egyéb közösségi aktivitással) – ez a lassabb, de valamivel stabilabb módszer.

Másfelől megteheted fizetett hirdetésekkel (Facebook hirdetés) – oldalkedvelés növelés, bejegyzés kiemelés, vagy Facebook kampány jellegű hirdetésekkel.

A két módszert párhuzamosan is alkalmazhatod, ez adhatja a legjobb eredményt.

Haladó technika a nyereményjátékok, a lead-gyűjtő hirdetések, vagy a remarketing alkalmazása.

A közösségi média marketinghez szorosan hozzátartozik a megfelelő tartalmak előállítása. Ebben segíthet neked szövegírás szolgáltatásunk!

 

Facebook fa Honlapkovács

Közösségi média marketing – Honlapkovács

 

Minden helyzet egyedi. Ha felveszed velünk a kapcsolatot, ingyenesen felmérjük a jelenlegi helyzetet, kialakítjuk, és beárazzuk a közösségi média stratégiádat!

 

Kapcsolatfelvétel – Árajánlat kérés

 

 

Ha úgy gondolod, másnak is hasznos lehet, OSZD MEG:

Share

 

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás